Procedura aktywacji konta dostępu do
Internetowej Obsługi Kontrahenta
ZBM – Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Kontrahent ZBM – Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. wypełnia wniosek dostępny:
- w formie formularza online na stronie zbm-tbs.pl/oferta/iok/rejestracja.html.
- w wersji papierowej, wzór wniosku jest dostępny w siedzibie Spółki oraz
na stronie internetowej zbm-tbs.pl/oferta/iok/rejestracja.html.
- Wypełnienie wniosku równoznaczne jest z akceptacją Regulaminu Internetowej Obsługi Kontrahenta ZBM – Towarzystwa Budownictwa Społecznego z o. o.
- Wypełnienie formularza online:
- Powoduje wysłanie na podany we wniosku adres e-mail Kontrahenta wiadomości potwierdzającej dostarczenie formularza drogą elektroniczną do ZBM – Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o. o.
- Jeżeli spełnione są wszystkie wymagania dotyczące aktywacji konta, Kontrahent otrzymuje informację zwrotną na adres e-mail o założeniu i aktywacji konta.
- Kontrahent odbiera dokument z pierwotnym hasłem dostępu osobiście
w siedzibie ZBM – Towarzystwa Budownictwa Społecznego z o. o. Bytom ul. Kolejowa 2a w Biurze Obsługi Klienta - pokój 003 (niski parter obok kas) za okazaniem dowodu tożsamości. Odbiór dokumentu potwierdza własnoręcznym podpisem. Dokument można odebrać w godzinach pracy Spółki tj. poniedziałek 7-17, wtorek-czwartek 7-15, oraz piątek 7-13.
- Wypełnienie wniosku o utworzenie konta w serwisie IOK w formie papierowej:
- Czytelnie wypełniony wniosek oraz podpisaną klauzulę informacyjną
o przetwarzaniu danych należy dostarczyć:- osobiście, w siedzibie przy ul. Kolejowej 2A, w Biurze Obsługi Klienta lub Administracjach: Nr 1, Nr 2.
- pocztą tradycyjną na adres siedziby,
- pocztą elektroniczną – e-mail, na adres iok@zbm-tbs.pl pod warunkiem załączenia skanu lub zdjęcia wniosku oraz klauzuli w jakości umożliwiającej jednoznaczne i czytelne zidentyfikowanie treści i podpisu wnioskującego.
- Kontrahent otrzymuje dokument z pierwotnym hasłem dostępu na adres e-mail wskazany we wniosku lub odbiera dokument osobiście w siedzibie ZBM – Towarzystwa Budownictwa Społecznego z o. o. Bytom ul. Kolejowa 2a
w Biurze Obsługi Klienta - pokój 003 (niski parter obok kas) za okazaniem dowodu tożsamości. Odbiór dokumentu potwierdza własnoręcznym podpisem. Dokument można odebrać w godzinach pracy Spółki tj. poniedziałek 7-17, wtorek-czwartek 7-15, oraz piątek 7-13.
- Czytelnie wypełniony wniosek oraz podpisaną klauzulę informacyjną
- Po zalogowaniu się do serwisu Kontrahent zobowiązany jest do zmiany hasła pierwotnego, nadanego przez ZBM – Towarzystwo Budownictwa Społecznego z o. o., na własne. Hasło musi mieć długość 8 – 12 znaków, zawierać małe i duże litery oraz cyfry.
- Dokument z hasłem pierwotnym należy zachować. Będzie on wykorzystany w przypadku zgubienia/zapomnienia hasła użytkownika bądź w przypadku blokady konta Internetowej Obsługi Kontrahenta.
Załączniki
- pobierz plik > Procedura dostępu do konta IOK.pdf